Jouw virtuele collega op afstand

Onze telefoonservice is jouw binnendienstmedewerker op afstand.

Die rol is in elk bedrijf anders, dus maken we ook een op maat gesneden antwoordservice. Je ontvangt een uniek doorschakelnummer waardoor het altijd duidelijk is dat jouw kantoor wordt gebeld. Van elk telefoongesprek wordt een beknopt verslag gemaakt. Zo weet je precies wat de status is.

Jouw voordelen

  • Perfect voor tijdens telefoonpiekuren 
  • Telefoonservice voor tijdelijke opvang van vragen
  • Ideaal als je geen telefoonassistent(e) wilt aannemen
  • Ideaal voor tijdige afwezigheid van je eigen receptionist(e)/telefonist(e)
Afbeelding op pagina Telefoonservice

Alles ingericht naar jouw wensen

Flexibiliteit is belangrijk. Daarom richten we jouw antwoordservice in naar jouw wensen. De afspraken die je met ons maakt zijn leidend voor de afhandeling van het telefoongesprek. Zo kunnen wij elk gesprek voor je doorverbinden of van alle gesprekken een terugbelverzoek noteren. Uitgebreidere instructies zijn geen enkel probleem. Dat geldt ook voor tijdelijke instructies, bijvoorbeeld tijdens vakantieperiodes. De verslagen van telefoongesprekken ontvang je per email. Per dag, per week, wat jij wil.

Jij meer vrijheid, de klant betere service

Als makelaar is het essentieel altijd bereikbaar te zijn. Tegelijkertijd heb je het druk en kan dat niet altijd. Nu dus wel, met onze service. Gebruik hem het hele jaar door. Op piekmomenten in het jaar tijdens vakantie- en feestdagen. Of bij ziekte of verlof van je medewerker(s). Zo ontzorgen we jou, en ervaart je klant betere service.

Afbeelding op pagina Telefoonservice

Koppeling telefoonservice en CRM-pakket

Onze telefoonoplossingen koppelen we aan jouw CRM-systeem. Zo verandert er voor jou niets, maar voor de klant des te meer. Een makelaar die altijd en overal bereikbaar is en (potentiële) klanten professioneel te woord staat. Zo schiet de klantvriendelijkheid van je kantoor omhoog.

Afbeelding op pagina Telefoonservice

Voor onze telefoonservice maakt het niet uit hoe je doorschakelt

Misschien herken je het zelf als je belt: als de telefoon drie keer overgaat, neig je al om op te hangen. Zo is het ook voor jouw potentiële klant. Bepaal daarom zelf hoe je het doorschakelen inricht. Bij complete afwezigheid, als je in gesprek bent, of na 2 of 3 keer overgaan. Samen stellen we dit in.

Afbeelding op pagina Telefoonservice

Hulp tijdens piekmomenten? Check.

Hello Makelaar ondersteunt jouw kantoor met een telefoonservice tijdens piekmomenten. Dagelijkse piekuren, feestdagen en/of tijdens vakanties. Bovendien geeft onze telefoonservice je de flexibiliteit in geval van ziekte of bij verlof van de receptionist(e).

Afbeelding op pagina Telefoonservice